pondělí 29. dubna 2013

Hello - recenze na kosmetiku E.L.F

Ahoj,
dnešní článek by měl být několikátý pokus o první článek a měl by odstartovat mojí blogovou éru, alespoň tak to mám ve svých představách. ( :D ) V dnešním článku jsem si pro vás připravila recenzi na kosmetiku E.LF, která je cenově dostupná pro každou z nás, tak uvidíme, jak obstojí :) Těším se na vás u dalšího článku :)

     K recenzi jsem si zvolila bázy pod make-up, korektor, sadu na ztmavení obočí, stíny a kleštičky na řasy


                                                           Báze pod make-up

+  make-up díky této bázy vydrží celý den, cena
- nepříjemná vůně při nanášení (později cítit není), dutá lahvička


Korektor



+ vůně
- skoro nekryje


                                                      Sada na ztmavení obočí



+ gelová a pudrová část se štetečky, zrcátko
- tmavé odstíny (mám tu nejsvětlejší a je tmavě hnědá)

Stíny



+ štětec v balení + malý štětecek ve stínech, úžasné barvy
- nenašla jsem
-


Kleštičky na řasy

+ cena, náhradní gumička
- řasy výrazně nezvedne




1 komentář:

  1. super, Elf mám docela v oblibě...a co outfity? :)

    OdpovědětVymazat